Ulama muda memanglah baran: Kes Dr Asri tempelak Abby Abadi

Thursday, August 30, 2012

Apa itu penyakin baran?, penyakit yang seumpama gas air Coca-Cola bila dituang dalam gelas. Sebaik s...
Share

Peragut Jalanan - Mangsa hampir putus tangan dirompak

Wednesday, August 29, 2012

Tengok gambar yang dipaparkan. Seorang wanita terdampar mengerang kesakitan. Tangannya hampir terput...
Share

Apa perbezaan anak yang kematian ayah dengan ayah bercerai?

Tuesday, August 28, 2012

Secara logiknya seorang anak lebih baik jika kehilangan ayahnya akibat bercerai dengan ibu daripada ...
Share

Kapitalisme dalam bentuk gambar

Sunday, August 26, 2012

Masa Dr Zul dari Pas bentangkan budget pakatan rakyat di sebuah hotel di Shah Alam dulu, ada seorang...
Share

Anda berak bertinggung atau duduk? jaga-jaga !

Saturday, August 25, 2012

Apa jenis jamban yang anda pakai kat rumah. kalau kita duduk kat taman biasanya ada dua jenis jamban...
Share

Ada masalah lelah: Baca ini !

Thursday, August 23, 2012

Buah ara Lelah atau Penat atau Asthma merupakan penyakit biasa di kalangan kita. Ada yang kena sejak...
Share

Pelik tapi benar: Bercakap benar menyihatkan badan!

Tuesday, August 21, 2012

Berapa kali anda cakap bohong dalam satu minggu?. Dalam satu kajian, warga Amerika berbohong sebanya...
Share

Benci Yahudi, tapi perangai macam Yahudi

Monday, August 20, 2012

Masuk raya kedua hari ni, ramai yang masih laju beraya dikampung menziarahi sanak saudara dan kawan ...
Share

Disiksa ketika solat berjemaah!

Thursday, August 16, 2012

Kenapa aku pergi solat kat masjid atau surau, sebabnya aku mahu dapatkan kelebihan 27 kali berbandin...
Share

Oppps! no posting today, kecuali...!

Tuesday, August 14, 2012

Apa ke jadahnya ini?
Share

Macamna solat berdiri jika hanya ada satu kaki (video)

Monday, August 13, 2012

Kalau kita biasa solat berjemaah di masjid atau surau sejak 10 atau 15 tahun dulu sehingga sekarang,...
Share

Kenapa Tunku pilih 31hb Ogos 1957 tarikh merdeka?

Sunday, August 12, 2012

Sejak aku celik mata sampai sekarang akt tak pernah pulak terlintas nak tanya soalan seperti di atas...
Share

Tolong tutup TV !!!

Friday, August 10, 2012

Satu lagi tazkirah best semalam. Juga kat Surau An-Nur yang menjemput Ustaz Shukor buat kali kedua s...
Share

Cara selamat merogol remaja bawah umur !

Thursday, August 9, 2012

Belajar main bowling sampai jadi jaguh, anda ada lesen untuk rogol budak bawah umur? Kita layan keja...
Share

Tak lama lagi nak Kiamat!!!

Tak ada siapa yang tahu bila tarikh akan berlakunya kiamat. Sejak zaman Rasulullah, maklumat yang ki...
Share

Jangan pakai baju bertulisan ketika solat jemaah!

Wednesday, August 8, 2012

Semalam aku sempat mendengar tazkirah lagi kat surau An-Nur Puchong Intan. Penceramah kali ni adalah...
Share

Bagaimana Ann Wan Seng boleh peluk Islam

Monday, August 6, 2012

Bagaimana agaknya Ann Wan Seng boleh memelik agama Islam?. Cerita bagaimana orang bukan Islam mendap...
Share

Olimpik tu berTuhankan Zeus!

Sunday, August 5, 2012

Hari jumaat semalam aku singgah solat jumaat di sebuah Surau Jumaat di USJ. Kebetulan aku sampai awa...
Share

Rakyat negara mana paling kuat minum Coca-Cola

Wednesday, August 1, 2012

Minuman coca-cola tu asalnya adalah sejenis ubat batuk. Bila nak makan ubat tu kena bancuh bubuh dal...
Share
 
Copyright © 2015 Pendapatanda
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah